Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Siparişlerin alınması, yönetilmesi ve sipariş durumunun takibinin sağlanması; siparişe ilişkin ödemelerin gerçekleştirilmesi ve faturaların düzenlenmesi; sipariş teslimat süreçlerinin yönetilmesi.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler Satış ve satış sonrası destek süreçlerinin yürütülmesi.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (örneğin, hukuka aykırı işlem şüphesi taşıyan bir işleme dair bir kamu kurumunun talepte bulunması durumunda bilgilerinizin paylaşılması); yürürlükteki elektronik ticaret mevzuatı ve tüketicinin korunması mevzuatı başta olmak üzere ilgili mevzuatlardan kaynaklanan hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örneğin, yasal bilgilendirme ve ürün güvenliği bildirimleri ilgili olarak müşteriler ile iletişime geçilmesi). Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-ç)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikayet Bilgileri Olası bir uyuşmazlık ya da kullanım koşullarına aykırılık durumunda haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi; Siteye ve Mobil Uygulamaya erişim ve kullanım kapsamında şüpheli/usulsüz/hukuka aykırı işlemlerin tespiti; bu doğrultuda müşterilerimizin ve Şirketimizin haklarının korunması. Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-e)
Üyelik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Pazarlama Bilgileri Kullanıcıların Site/Mobil Uygulamayı nasıl kullandıkları ve etkileşimde bulundukları hakkında bilgi edinilmesi; bu sayede kullanıcı deneyiminin, platform içeriklerinin ve işleyişlerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikayet Bilgileri Site/Mobil Uygulama kullanımı kapsamındaki sorun/hataların tespit edilmesi ve önlenmesi; iş faaliyetlerimizin incelenmesi ve denetlenmesi; talep, soru ve şikayetlerin alınması ile sonuçlandırılması; ürün, hizmet ve kullanıcı deneyiminin geliştirilmesi ve iyileştirilmesine yönelik çalışmaların yürütülmesi, kullanıcı memnuniyetinin sağlanması amacıyla anket ve benzeri beğeni/talep/şikayet tespit yöntemleri kullanılarak iletişim kurulması; hesabınıza tanımlanan hediye çeklerinin ve indirim kuponlarının işleme alınması.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri Açık rızanızın bulunması halinde kampanya, fırsat ve çözümlerden haberdar olmanız için tarafınızla iletişime geçilmesi (İletişim izin tercihlerinizi Site’nin “Üyelik Bilgilerim” alanından her zaman kolayca değiştirebilirsiniz.) İlgili kişinin açık rızasının bulunması (KVKK md. 5/1)
Misafir Müşteri Kişisel Verilerinin İşlendiği Süreçler
İşlenen Kişisel Veriler Kişisel Veri İşleme Amaçları Dayanılan Hukuki Sebep
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri ARTIPROSES’in tabi olduğu yürürlükteki kanunlardan kaynaklanan yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örneğin, yasal bilgilendirme ve bildirimlerle ilgili olarak müşteriler ile iletişime geçilmesi). Kişisel veri işlemenin kanunlarda açıkça öngörülmüş olması (KVKK md. 5/2-a)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler Siparişlerin alınması, yönetilmesi ve sipariş durumunun takibinin sağlanması; siparişe ilişkin ödemelerin gerçekleştirilmesi ve faturaların düzenlenmesi; sipariş teslimat süreçlerinin yönetilmesi; satış ve satış sonrası destek süreçlerinin yürütülmesi. Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (örneğin, hukuka aykırı işlem şüphesi taşıyan bir işleme dair bir kamu kurumunun talepte bulunması durumunda bilgilerinizin paylaşılması); yürürlükteki elektronik ticaret mevzuatı ve tüketicinin korunması mevzuatı başta olmak üzere ilgili mevzuatlardan kaynaklanan hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örneğin, yasal bilgilendirme ve ürün güvenliği bildirimleri ilgili olarak müşteriler ile iletişime geçilmesi). Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-ç)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Olası bir uyuşmazlık ya da kullanım koşullarına aykırılık durumunda haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi; Siteye ve Mobil Uygulamaya erişim ve kullanım kapsamında şüpheli/usulsüz/hukuka aykırı işlemlerin tespiti; bu doğrultuda müşterilerimizin ve Şirketimizin haklarının korunması. Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-e)
İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Pazarlama Bilgileri Kullanıcıların Site ve Mobil Uygulamayı nasıl kullandıkları ve etkileşimde bulundukları hakkında bilgi edinilmesi; bu sayede kullanıcı deneyiminin, platform içeriklerinin ve işleyişlerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi. İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Site/Mobil Uygulama kullanımı kapsamındaki sorun/hataların tespit edilmesi ve önlenmesi; iş faaliyetlerimizin incelenmesi ve denetlenmesi; talep, soru ve şikayetlerin alınması ve sonuçlandırılması; ürün, hizmet ve kullanıcı deneyiminin geliştirilmesi ve iyileştirilmesine yönelik çalışmaların yürütülmesi; kullanıcı memnuniyetinin sağlanması amacıyla anket ve benzeri beğeni/talep/şikayet tespit yöntemleri kullanılarak iletişim kurulması; ; hesabınıza tanımlanan hediye çeklerinin ve indirim kuponlarının işleme alınması.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri Açık rızanızın bulunması halinde kampanya, fırsat ve çözümlerden haberdar olmanız için tarafınızla iletişime geçilmesi (İletişim izin tercihlerinizi ticari elektronik ileti yönetim sistemi (İYS) üzerinden veya size iletilen ticari iletinin içerisinde bulunan ret hakkınızı kullanarak her zaman kolayca değiştirebilirsiniz.) İlgili kişinin açık rızasının bulunması (KVKK md. 5/1)
KİŞİSEL VERİLERİ ELDE ETME YÖNTEMLERİ
ARTIPROSES kişisel verileri, İnternet Sitesi, Mobil Uygulama, çağrı merkezi ve e-posta gibi elektronik kanallar üzerinden tamamen otomatik ve kısmen otomatik yöntemlerle elde etmektedir. Belirli durumlarda veriler fiziki ortamda, veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yöntemlerle de elde edilmektedir (örneğin, bize posta kanalıyla belge iletmeniz halinde).
KİŞİSEL VERİLERİN KİMLERE VE HANGİ AMAÇLA AKTARILACAĞI
ARTIPROSES kişisel verileri yalnızca işbu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlar doğrultusunda ve KVKK’nın 8. ve 9. maddelerine uygun olarak aktarmaktadır.
Aktarılan Kişisel Veriler Aktarımın Amacı Alıcı Grubu Dayanılan Hukuki Sebepler
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Yetkili kişi, kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapılmasının hukuki yükümlülüklerimiz çerçevesinde gerekli olduğu durumlarda bilgi paylaşımı yapılması. Yetkili kişi, kurum ve kuruluşlar Kişisel veri işlemenin kanunlarda açıkça öngörülmüş olması (KVKK md. 5/2-a)
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-ç)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Siparişe konu ürünün hazırlanması, teslim edilebilmesi ve sipariş yönetiminin sağlanması. ARTIPROSES ile iş birliği yapan satıcılar ve kargo şirketleri Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri ARTIPROSES’in grup şirketleri politika ve kurallarına uyumluluğun sağlanması, denetim ve raporlama süreçlerinin yürütülmesi, ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi, daha iyi bir alışveriş deneyiminin sağlanması ve Üye Müşteri/Misafir Müşteri memnuniyetinin ve bağlılığının arttırılmasına yönelik faaliyetlerin yürütülmesi, bu amaçlarla üçüncü taraflarla iş birliği kurulması. Şirketimizin hizmet sağlayıcıları ve iş ortakları Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Üyelik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Görsel ve İşitsel Veriler, Hukuki İşlem Bilgileri, Talep ve Şikâyet Bilgileri Üçüncü taraflardan ürün/hizmet desteği alınması (örneğin, e-posta gönderilebilmesi için destek alınan altyapı sağlayıcısı ile iş birliği kurulması). Tedarikçiler, iş ortakları, yetkili ödeme kuruluşları
Üye Müşteri ve Misafir Müşterilerin ARTIPROSES’e kurumsal Whatsapp hattı üzerinden ulaşması halinde, Whatsapp platformunun yurt dışından sunulan bir hizmet olması dolayısıyla, kişisel veriler yurt dışına gönderilmiş olacaktır. Üye Müşteri ve Misafir Müşterilerin kişisel verilerini Whatsapp kullanmak suretiyle yurt dışına göndermek istememesi halinde, ARTIPROSES’in sunduğu diğer iletişim imkanlarını kullanabilecektir.
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin belirli haklara sahipsiniz. Sahip olduğunuz haklar aşağıda sıralanmaktadır:
Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmişse bunların düzeltilmesini isteme,
KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
Kişisel verilerinizin KVKK’nın 7. maddesi kapsamında silinmesi veya yok edilmesi ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesine ilişkin taleplerinizin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
Kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Kişisel verileriniz üzerindeki haklarınızı kullanmak amacıyla; ARTIPROSES internet sitesi, mobil uygulaması ve mobil sitesi içindeki “Hesabım” bölümünden hesabınıza erişebilir ve gerekli değişiklik, güncelleme ve/veya silme gibi işlemleri yapabilirsiniz.
ARTIPROSES tarafından işletilen elektronik ticaret platformlarının web sitesi veya mobil uygulamasında yer alan “Başvuru Formu”’nda belirtilen aşağıdaki yöntemlerle başvurunuzu yapabilir ve haklarınızı kullanabilirsiniz.
Talebinizi, sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizi kullanarak info@ponchicbabykids.com.tr adresine,
Talebinizi, kimliğinizi tevsik edici belgeleri de ekleyerek yazılı olarak, İSTASYON MAH. ATAKAN CAD. NO: 11 İÇ KAPI NO: 2 KARTEPE/ KOCAELI adresine gönderebilirsiniz.
Taleplerinizi ayrıca, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen diğer yöntemleri de kullanarak bize iletebilirsiniz.
Çerez (Cookie) Kullanımı
ARTIPROSES tarafından www. ponchicbabykids.com.tr sitesinde çerezler kullanılmaktadır. Çerez Politikası’nda web sitemizde kullanılan çerezlere, bu çerezlerin kullanım amaçlarına ve çerezlerin hangi sürelerle aktif olduklarına yer verilmiştir. Çerez kullanımımız hakkında detaylı bilgi için lütfen Çerez Politikası’nı inceleyiniz.
Aydınlatma Metninde Yapılacak Değişiklikler
ARTIPROSES, işbu Aydınlatma Metninde her zaman değişiklik yapabilir. Bu değişiklikler, değiştirilmiş yeni Aydınlatma Metninin yayınlanmasıyla birlikte derhal geçerlilik kazanır. İşbu Aydınlatma Metnindeki değişikliklerden haberdar olmanız için, tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılacaktır.